Z niczego coś..

niedziela, 17 lutego 2013

Nie mam co na siebie włożyć.......

Witam!
Sobota -  dzień gospodarczy. Tak jak większość z Was oczekując wiosny robiłam porządki  - zaczęłam od garderoby. Pierwsze co uczyniłam -  segregacje ciuszków. Czegoż tam nie było...Trzy wielkie worki zostały zapełnione w mig. 
Zawsze mi brakuje półek, wieszaków i tym podobnych akcesoriów. Paski, szaliki, apaszki rajstopy i inne... "gdzie je położyć?" Postanowiłam wykorzystać pudła po kozakach i innych butach. Grzebałam się całą sobotę - ale było warto - jestem zadowolona. Ciekawe czy Perfekcyjna Pani domu by mnie pochwaliła?  Nie ukrywam, że bardzo lubię mieć  poukładane - choć czasami nie wychodzi. 













  

11 komentarzy:

  1. No kochana jesteś lepsza od perfekcyjnej...))))Trochę "zazdraszczam" garderoby bo u mnie nie ma gdzie zarobić. Super to zorganizowałaś !!!!!Napracowałaś się ale efekt jest super Miłego tygodnia pa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula dzięki za pochwałę - znając Ciebie pewnie coś wymyślisz - pozdrawiam.

      Usuń
  2. Ale super pomysł! Perfekcyjna Pani Domu z Ciebie :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Petra bardzo dziękuje za odwiedziny i mile słowa. Wczoraj weszłam na Twój pocisk i meble mnie oczarowały - troszkę drogie ale popatrzeć można - pozdrawiam

      Usuń
  3. Perfekcyjna PD przy Tobie wysiada :) widać, że urop Ciebie Aldonko wykończył, dobrze, że wróciłaś do pracy, trochę odpoczniesz ha ha ha. Ja jestem pod wrażeniem ilości kartonów po kozakach !! pochwal się ilością obuwia :) i torebek :) Fajny pomysł na utrzymanie porządku w damskiej garderobie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli chodzi o obuwie to troszke ich mam - ale te cisną, tamte za wysokie itp. Jestem maniakiem dodatków- zresztą tak jak Ty koleżanko. Ps pierwszy dzien po urlopie rozpoczęlam od zjedzenia pysssssnej czekolady marcepanowej, która przyleciała z...... całusy

      Usuń
  4. Super pomysł:), perfekcyjny porządek i ład, bardzo mi się podoba ten pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za pochwałę, mój mąz powiedział "ciekawe jak długo będziesz miała taki porządek" . Jestem uparta i udowodnię mu, ze długo. Pozdrawiam

      Usuń
  5. Ja ze swoją nieuporządkowaną garderobą wstydzę się patrząc na Twoją. Jest perfekcyjna! I te opisane pudełka... pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana bardzo dziękuje za mile słowa, ale obserwując Twojego bloga jestem zachwycona pięknymi dodatkami, czystością i gustownym doborem barw i mebli. Mieszkanko masz cudne i Perfekcyjna Pani domu powinna sie uczyć od ciebie - krótko mówiąc - jeśli chodzi o Twoja garderobę to chyba przesadzasz. Pozdrawiam

      Usuń
  6. Hej, trafilam do Ciebie przypadkiem i musze powiedziec, ze jestes niesamowita!!! Juz tu zostane... a szafa, oj tylko przyklad brac!!!
    pozdrawiam cieplutko
    ania

    OdpowiedzUsuń