Z niczego coś..

wtorek, 1 stycznia 2013

Cd świątecznych dekoracji......

Już po świętach. Ja jednak cieszę się, że jeszcze przez kilka dni będę mogła nacieszyć się dekoracjami...

Kuchenna ławeczka otrzymała poduszki - postanowiłam wykorzystać kawałki materiałów, które kupiłam jeszcze latem w sklepie z używaną odzieżą. 
Starczyło także na piekarnik .
W salonie również dodałam kilka elementów.........
Mamy już Nowy Rok!  Nowy Rok to barani skok -  z minuty na minutę dzień robi się dłuższy.

 


5 komentarzy:

  1. Piękne stroiki na stole w salonie (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Aldonko, jestem pod ogromnym wrażeniem Twojego bloga :) życzę Ci, abyś swoim okienkiem na świat dobrze się bawiła. Twórz piękne drobiazgi, raduj się z ich posiadania i pozwalaj innym oczy nacieszyć takimi cudnościami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu bardzo dziękuję za miła słowa - nie zawiodę Cię i będę uaktualniać swoją stronę jak tylko coś wymyślę - w chwili obecnej rozpoczynam produkcję poduszek do salonu.

      Usuń
    2. Cekam zatem na nowości :)

      Usuń