Z niczego coś..

środa, 9 stycznia 2013

Krzesełko w nowej szacie...


Dzisiaj chciałabym pokazać  jak można wykorzystać krzesło do innej funkcji niż siedzenie.  

Krzesełka zakupiłam jesienią na skupie złomu. Kiedy je zobaczyłam od razu spodobał mi się ich kształt, więc decyzję o kupnie podjęłam bez zastanowienia. Po szybkim uzgodnieniu ceny i zapakowaniu ich do samochodu, krzesełka wylądowały w garażu. Z jednego postanowiłam zrobić stojak na kwiaty, drugie może będzie pełniło funkcję stolika pod lampę - ale to już inna historia. 

Tak krzesełka wyglądały w dniu zakupu - wystarczyło przetrzeć je stalową szczotką do metalu, trochę farby i ............z niczego coś
Kiedy szukałam dla krzesełek odpowiedniego miejsca w salonie, moja suczka Tola bardzo uważnie obserwowała co robię...

  Obserwowała, obserwowała i usnęła.. Też mi doradca....






8 komentarzy:

  1. Pierwszorzędny pomysł :) ale wygrywa Tola, nic jej nie przebije :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tu się z Tobą zgadzam - wczoraj tak otwierała sobie szafki w kuchni, że w przedniej łapce wyrwało sobie pazur.

      Usuń
  2. Musisz gdzieś blisko mieć skład tego złomu:) bo super skarby zdobywasz. Świetny pomysł. Mi się marzy takie samo krzesełko tylko z drewna a zamiast siedziska pełno wiosennych kwiatów. Może kiedyś coś wymodzę... Tola jest słodka, ja mam sunie spanielkę Lady i też uwielbia leżeć kółkami do góry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszkam w malej miejscowości i skup złomu mam trzy ulice dalej. Jak byłam jesienią to takie skarby widziałam, ze głowa boli. Czego ludzie nie sprzedają! Czekam na wiosnę i na wycieczkę do skupu.Pozdrowionka.

      Usuń
  3. Fantastyczny pomysł z tym kwietnikiem, piekny !!!!!!!!! Świetny pomysł, gratuluję !!!!!!!!!!! Też taki chcę !!!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam! Bardzo dziękuję za miłe słowa i odwiedziny - jest to dla mnie bardzo ważne, jestem na blogu od kilku dni. Pozdrawiam i zapraszam

      Usuń
  4. Pomysł z krzesłami super.... Piesio jest chyba najważniejszy...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam! Ula dzięki za miłe słowa - szerszą odpowiedź wstawiłam Ci na Twoim poście o szpulkach - pozdrawiam i dzięki, że jesteś moim gościem.

      Usuń