Z niczego coś..

środa, 16 stycznia 2013

Karaluchy pod poduchy...

Dzisiejsze popołudnie poświęciłam na sesję fotograficzną - modelkami były poduszki, które uszyłam w poniedziałek. Materiały zbierałam z różnych źródeł: ciuchland, Pepco itp. Była też wizyta w pasmanterii. Na jednej wyszyłam korony na kanwowej wstawce, wzór znalazłam w internecie, kolejna otrzymała numerek wymalowany farbą do tkanin, poduszka zakupiona w Pepco została  rozpruta, wycięłam z niej nadruk, dodałam koronkę i takim to sposobem wyszły dwie. Bieżnik zakupiony po przecenie, również w tym samym sklepie zamienił przeznaczenie. Suma summarum koszt 5 poduszek wyniósł mnie ok 30zł.

 Najbardziej czasochłonną okazała się poduszka z koronami.

 Zdjęcia robiłam późnym popołudniem - wniosek - kiepskie oświetlenie. Zapewniam, że w ciągu dnia prezentują się ładniej.
 Wspomniałam wyżej, że poduszki były modelkami w tej sesji, Tola również ale jako gwiazda pierwszego planu - ma troszkę smutną minę - przerwana drzemka - więc jaką ma mieć.

 Przy robieniu zdjęć postanowiłam pokazać również ptaszka, który dostałam na Boże Narodzenie od sympatycznej i zawsze uśmiechniętej młodej osóbki. Martusiu jeszcze raz duże dzięki.  

 

11 komentarzy:

  1. Poduchy rewelacja. Lubię motyw listów i kart pocztowych. No i ten haft, bardzo pomysłowe. Jednym słowem, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za mile słowa - tez jestem zadowolona z efektów pracy - pozdrawiam

      Usuń
  2. Muszę się przyznać , że miałaś super pomysł z przerobieniem tej poduszki... Jestem zauroczona poduchą z koronami, uwielbiam motyw...Ja teraz jakoś nie mam ochoty na hafty....Miłego dnia ...całuski pa...

    OdpowiedzUsuń
  3. Modelki w postaci poduszek prezentuja sie swietnie. Bardzo fajnie sa pomyslane.
    Ptaszek uroczy!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za odwiedziny - miło jest jak doceniasz moją drobną produkcję - pozdrawiam

      Usuń
  4. Allle z Ciebie spryciula :) Zainspirowałaś mnie już do remontu chałupy a teraz pewnie maszynę do szycia odkurzę :)))) Świetne pomysły, fajne wykonanie no i Tola nie do przebicia. Podziwiam i czekam na kolejne cudeńka

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod ogromnym wrażeniem niezwykłych umiejętności połączonych ze zdolnościami twórczymi, bardzo oryginalne i niepowtarzalne pomysły :) Salon mnie urzekł, jest przecudny, aaaaaa ten ptaszek prześliczny bo ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za odwiedziny i miłe slowa. Cieszę się, że Ci podoba - zapraszam w najbliższym czasie - pozdrawiam

      Usuń
  6. Podziwiam, bardzo ładnie je wykonałaś. I do tego jak tanio!
    Pozdrawiam ciepło
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu - lubię kombinować - kupne poduszki na deccorii są bardzo drogie - a jak sama coś zrobię to mam frajdę - pozdrawiam

      Usuń